Erfahrungen mit eXFluenza

Erfahrungsberichte nach der Anwendung von Produkten nach den Empfehlungen der AG Timeloop

Erfahrungen mit eXFluenza

Postby KautzVella » Sat Feb 28, 2015 3:28 pm

Liebe Forumteilnehmer,

die die AG kein Pharmakonzern mit 6 stelligen Forschungsbudgeds ist, sind wir darauf angewiesen, dass wir feedback von unseren Kunden bekommen. So bleibt alles anekdotisch, und rechtlich in einem Bereich, in dem wir weiterarbeiten können. Uns selber sind Heilungsversprechen untersagt.

Warum ich schreibe? Weil ich grade meine 2. Grippe mit eXFluenza behandele. Im ersten Anlauf war es noch das ursprünglich für die Spanische entwickelte Inhalat, jetzt hat Biopure.eu die Sprühflaschen auf den Markt gebracht.

Im ersten Anlauf vor einem halben Jahr, damals noch mit dem Inhalat, war die Wirkung definitiv klarer spürbar, die Beruhigung der Atemwegen, das Abklingen des Reizhustens, das Ausbleiben vom Fieber, nachdem der Körper bereits begonnen hatte "runterzufahren".

Die Sprühfläschchen sind zwar eindeutig praktischer in der Anwendung - zum Inhalieren kommt man einfach nicht so häufig - aber die Zerstäubung könnte feiner sein. Das Inhalat ging definitiv tiefer in die Lungen rein.

Dennoch bin ich mit dem Verlauf dieser Infektion zufrieden. Schon nach drei Tagen von "grünem Rotz" wieder zurück auf "gelbem Rotz" zu sein ist flink. Die Schmerzen in den Bronchien vom ersten Tag, als ich noch glaubte es sei eine Manganase von den versprühten Mangan-Oxyd-Whiskern, sind auch wesentlich besser geworden.
KautzVella
Site Admin

Re: Erfahrungen mit eXFluenza

Postby rikyu » Sun Mar 29, 2015 5:14 pm

Hallo Harald
ich verfolge schon lange Deine Arbeit mit sehr großem Interesse, da ich ebenfalls gesundheitlich-wissenschaftlich interessiert bin. Allerdings nicht als Expertin in Deinem Bereich, sondern als spirituelle und wissensdurstige Menschin, welche auch gerne selbst mit sich experimentiert.
Ich möchte mich einfach einmal bedanken für Deine ganze wundervolle Forschungsarbeit und was Du und das Team (auch mit eurer Vernetzung) entwickelt und auf die Beine gestellt habt.
Du hast wirklich ein enormes Wissen, Potential und Kreativität!
Dafür hast Du, habt Ihr meinen ganzen Respekt!
Du hattest in einem Video um Rückmeldung gebeten. Ich habe heute das Black-Goo bestellt. Ich hoffe, daß ich ab und an was dazu schreiben kann (wenn’s meine Gesundheit erlaubt).
LG rikyu
rikyu

Postby geminijlt » Mon Aug 31, 2015 3:12 am

Harald,

I am from the US and live in California. I have a LARGE social media following. I would like to get your material out, but I need help myself as I have some sort of entity or black goo piece of shit violating my body. It started once I started my INDEPENDENT TRUTH MEDIA. I have a successful amount of journalist friends all over the globe so I give out truth and I was told that is why this piece of shit or shits are attacking and violating my body (along with turning my children into non-humans to where they will have no contact with me ...and it's not because of me or this piece of shit that is gone for a week then always comes back). My website is:
www.asheepnomore.net and I recently HAD to add some conspiracy BS because even the awake people love that conspiracy crap whilst ignoring what they should be reading. I HAD (until FB deleted them) over 260,000 Facebook followers and my google plus account over 3 million views.

Yes, I am trying to get your attention because it's almost impossible for ONE person to accomplish what I've done. And, I know ALL the alternative media people, not just the ones you have been on. Examples would be The Anti-media (huge) The Free Thought Project, Cop Block, Dave Hodges (thecommonsenseshowdotcom) and I could go on. Right now your only appeal is to the new age people, but I have a different venue (and access to all the other media as friends of mine) and your information needs to get out.

I am going to order that black goo you spoke about, but I forget the name of the website. I am desperate to get rid of this thing. It wants my energy because it knows that I have other projects and (This is difficult for me because I'm humble) I am well respected so people listen to me when I discover someone or something; I'm highly respected and well trusted. I'm not on YouTube because I don't want to be known like others do, but have a large following and know the alternative media that YOU NEED to get to know.

Could you please give me the name of that website to where I can purchase that black goo and see if it will make this piece of disgusting and violating shit go away.? I've tried everything possible and I cannot contribute to my other projects for humanity until someone helps me. I'm tired of these groups that form and there are always egos in those "spiritual" groups; not my style. If you have a problem and aren't perfect like they are, they don't really care about you even though they've done NOTHING like I have accomplished. My website gets over a million hits a month and in the last 2 weeks, in just 2 days it received a million hits (unusual I will say), but I cannot continue this great work with being violated.

I will get your information on my website as I have shared already Lily's information and will work with you, Cara, etc. I doubt any of you know the people I know in the non-spritiural alternative media. I can be an asset by getting this information to them too and they again, trust and respect me.

Thanking you in advance for the website information for the black goo. I'll try finding it myself as I once wrote it down, but am in the process or moving so I lost it.

I also friended you on Facebook so thank you for accepting.

Sincerely,
Julie Crory Telgenhoff
Sheep Media LLC DBA A Sheep No More
asheepnomore01@gmail.com
www.asheepnomore.net
(916) 517-8587
geminijlt

Postby aristotel » Sun Dec 13, 2015 6:58 pm

krankheiten sind etwas anderes....

@harald, ich kann mir nicht vorstellen, dass du noch nie etwas über die "5 biologischen naturgesetzen" gehört hast :?:

http://5bn.de/
aristotel

Return to Black Goo Globuli & SuperZeo